Warsztaty z teorii gier, część II: O grach, w których jednostki chcą dopasować się do oczekiwań społecznych
- Wykładowca(y)
- prof. dr hab. Jerzy Tyszkiewicz
- Poziom
- warsztaty (ok. 90 minut) dla wszystkich licealistów, do udziału niezbędne jest wcześniejsze uczestnictwo w pierwszej części
- Liczba uczestników
- 15-40
- Opis
W drugich zajęciach cyklu o teorii gier uczestnicy wezmą razem udział w kilku grach, dzięki którym zobaczą, jak trudno może być dopasować swoje decyzje do oczekiwań społecznych i jakie można stosować strategie, by to osiągnąć. Pojawiają się ponownie pojęcia znane z pierwszej części cyklu. Całość nadal jest na tyle prosta, że pozwala brać udział już uczniom klas I. Centralnym zagadnieniem pozostaje tworzenie matematycznego modelu zjawisk społecznych, tym razem ze wskazaniem, że w niektórych sytuacjach proste pojęcia przestają wystarczać do opisu rzeczywistości.
Gry w ramach warsztatów przeprowadzane są za pomocą strony internetowej, w wersji stacjonarnej prosimy więc, by uczestnicy przynieśli telefony lub inne urządzenia z dostępem do internetu.
Dostępne terminy
Konkretne daty i godziny wymagają potwierdzenia, czasem mogą być niedostępne, np. być już zajęte przez inną grupę
- W wersji stacjonarnej
-
środy czwartki i piątki — dowolne godziny
z dokładnością do dostępności sal na wydziale (niektóre terminy, zwłaszcza we wczesnych godzinach, mogą być trudniej dostępne).
- W wersji zdalnej
-
środy czwartki i piątki — dowolne godziny