Analizowanie wyników konkursów na przykładzie / Analysing competition results on the example of - IEEE BigData 2020 Cup: Predicting Escalations in Customer Support
- Speaker(s)
- Andrzej Janusz
- Affiliation
- MIMUW
- Date
- Oct. 23, 2020, 2:15 p.m.
- Information about the event
- https://meet.google.com/jbj-tdsr-aop
- Seminar
- Research Seminar of the Logic Group: Approximate reasoning in data mining
W czasie prezentacji opowiem o niedawno zakończonym konkursie eksploracji danych IEEE BigData 2020 Cup: Predicting Escalations in Customer Support. Konkurs ten zorganizowaliśmy wspólnie z firmą Information Builders na platformie KnowledgePit. Wyjaśnię cel i główne wyzwania konkursu oraz opowiem o jego wynikach. Opowiem również o nowej funkcjalności KnowledgePit zwązanej z problemem analizy rozwiązań konkursowych i wskazywaniem możliwych przyczyn błędów.
During the presentation, I will talk about the recently completed IEEE BigData 2020 Cup: Predicting Escalations in Customer Support data mining competition. We organized this competition together with Information Builders on the KnowledgePit platform. I will explain the purpose and main challenges of the competition and tell about its results. I will also tell you about the plans for the new functionality of KnowledgePit, related to the problem of analyzing competition solutions and identifying possible causes of errors.
Link to seminar room: https://meet.google.com/jbj-tdsr-aop