Strona przedmiotu Programowanie Obiektowe (Informatyka, II rok)

Edycja: 2OO5/2OO6

Spis treści

Motto
Nowości
Grupy ćwiczeniowe i laboratoryjne
Wymagania i wpisy
Zasady zaliczania ćwiczeń
Zasady zaliczania laboratorium
Harmonogram zajęć
Egzaminy z poprzednich lat
Materiały do zajęć
Jak by tu ...
(Niektóre) ciekawe informacje Smalltalkowe
(Niektóre) ciekawe informacje o C++
(Niektóre) ciekawe informacje o Javie
Wyniki klasówek i egzaminów


Motto

Java is hot, Smalltalk is cool, C++ is being (mis)used, C# may be too #.
Początek strony

Nowości

Początek strony

Grupy ćwiczeniowe i laboratoryjne

Wykład

Janusz Jabłonowski, pon. 8.30 - 10.00, s. 5540
Początek strony

Wymagania i wpisy

Wymagania:

Wpisy do indeksów:

Początek strony

Zasady zaliczania ćwiczeń

Oceny:
[0 .. 36[ 2
[36 .. 40[ 3
[40 .. 45[ 3+
[45 .. 50[ 4
[50 .. 55[ 4+
[55 .. 60] 5
Zaliczenie ćwiczeń:
nie mniej niż 50% punktów z klasówki (uspr. nieobecność na klasówce -> rozmowa lub dod. termin lub dod. zadanie na egzaminie).

Klasówka poprawkowa:
Ocena z egzaminu:
ocena wg tabelki zamieszczonej wraz z wynikami dla max(klas.+egz., 1.5 * egz.)

Egzamin poprawkowy:
40 pkt, ocena wg powyższej tabelki dla max(klas.+egz. popr., 1.5 * egz. popr.)

Początek strony

Zasady zaliczania laboratorium

Ocenę wystawia prowadzący na podstawie: Termin oddawania programu: Oceny:
[0 .. 18[ 2
[18 .. 20[ 3
[20 .. 22[ 3+
[22 .. 24[ 4
[24 .. 27[ 4+
[27 .. 30] 5

Początek strony

Harmonogram zajęć

Przewidywany (orientacyjny) harmonogram zajęć. Może ulec zmianie.
LP Data Wykład Ćwiczenia Laboratorium
1. 3-X-05 Wstęp do Programowania Obiektowego ATD w Pascalu Konta
2. 10-X-05 Smalltalk: Klasy, obiekty, self, ... Stos/kolejka Dolphin
3. 17-X-05 Smalltalk: dziedziczenie, super, ... BST Stos
4. 24-X-05 Smalltalk: kolekcje cz. 1 Wyrażenia cz. 1 Progr. zal. 1.
Małe zadanie z def. klasy
5. 7-XI-05 Smalltalk: kolekcje cz. 2, ew. strumienie, wyjątki Wyrażenia cz. 2, filtry Zebranie progr. zal. 1.
Większe zadanie z klasą.
6. 14-XI-05 Projektowanie obiektowe Duże zadanie projektowe Omówienie zadania zaliczeniowego
7. 21-XI-05 Smalltalk: MVP, grafika, zdarzenia, ew. symulacje j.w Zadanie na kolekcje.
8. 28-XI-05 C++: wstęp, składnia, konstr. nieobiektowe, klasy cz. 1 Elementarna klasa (atrybuty + metody) Zebranie projektów.
Zadanie z grafiką/GUI.
9. 5-XII-05 Klasówka (90 min) Klasy z konstr., destr. i hierarchią C++: przykład prostej klasy
10. 12-XII-05 C++: klasy cz. 2, konstr., destr., metody wirtualne Klasa z iteratorem Oddanie projektów
C++: Klasa + konstr./destr.
11. 19-XII-05 C++: klasy cz. 3, iteratory, szablony C++: szablony Progr. zal. 2.
C++: Klasa z iteratorem
12. 9-I-06 C++ (operatory, wielodziedziczenie, strumienie, ew. wyjątki)/inf. o Javie C++ Zebranie progr. zal. 2.
C++: Szablony
13. 16-I-06 C++ (rezerwa) C++ rezerwa
14. 23-I-06 Java (wstęp) rezerwa rezerwa

Początek strony

Niektóre egzaminy z poprzednich lat


Początek strony

Materiały do zajęć


Początek strony

Jak by tu ...

Odnośnik do strony z odpowiedziami na Dolphinowe pytania

Początek strony

(Niektóre) ciekawe informacje Smalltalkowe


Początek strony

(Niektóre) ciekawe informacje o C++


Początek strony

(Niektóre) ciekawe informacje o Javie


Początek strony

Wyniki klasówek i egzaminów


Początek strony



Tu możesz wysłać uwagi do autora strony

Valid XHTML 1.0 Transitional