# Plansza "poziom1.txt" # # Pola: # ! = zbieracz # _ = pole zwykle (puste) # M = mur (wieczny) # S = sciana (mur nietrwaly) # K = kamien # B = bomba # I = mina # T(poziomo,pionowo) = teleport na pole o danych wspolrzednych # D = detonator # N(pole) = niespodzianka zawierająca dane pole # E = pole koncowe # # Trofea: # 1 = diament # 2 = rubin # 3 = szafir # 4 = zycie # 5 = wysoki skok # 6 = lot # # Trole: # X = pozeracz # Y = bombowiec # Z = zabojca 6 11 Z;_;_;_;_;E M;M;M;M;M;M _;_;_;_;_;_ _;_;K;!;_;_ _;_;K;K;_;N(D) _;_;K;K;K;M _;_;S;S;S;S 3;_;S;B;B;B 2;_;S;B;S;S 1;_;S;B;S;T(4,1) M;M;M;M;M;M "poziom2.txt"