Kliknij na przycisku odpowiadającym
komandosowi, wtedy zmieni się wygląd kursora, a
następnie kliknkij na planszy w miejscu, w
które chcesz wstawić komandosa. Po wstawieniu
kursor znowu zmieni swój wygląd.
- Przerwać
pauzę
Kliknij na
jakimkolwiek innym przycisku.
- Rozpocząć
grę od nowa
Cofnij
się do okna początkowego.
- Przejść
do następnego etapu
Etapy
gry są uporządkowane zgodnie ze stopniem
trudności. Można je przechodzić tylko
według zadanej kolejności. Przejście do
kolejnego etapu następuje dopiero po
zakończeniu sukcesem poprzedniego.
- Dowiedzieć
się ile lemingow trzeba jeszcze
przeprowadzić, aby zakończyć etap sukcesem
Informacja
ta jest wypisywana na pasku informacyjnym.
- Dowiedzieć
się ile czasu pozostało do zakończenia
etapu
Informacja ta
jest wypisywana na pasku informacyjnym.
- Zakończyć
etap
Kliknij na
przycisku "koniec". Powoduje to
zabicie wszystkich lemingów znajdujących
się na planszy, a tym samym wyjście z
etapu. Innym sposobem jest zaczekanie, aż
wszystkie lemingi znikną z planszy(to znaczy
zginą lub dojdą do wyjścia).
- Zrobić
zdjęcie planszy
W
oknie gry wciśnij klawisze CTRL + Z. Rysunek
plansza.png zanjdzie się w katalogu obrazki.
- Poznać
zasady gry
W oknie
początkowym kliknij na odpowiednim przycisku
(oznaczonym otwartą książką)
- Poznać
informacje o grze
W
oknie początkowym kliknij na przycisk
oznaczony literą "i".
- Zakończyć
grę
Kliknij na
przycisku oznaczonym otwartymi drzwiami.
- Stworzyć
planszę
Można
ręcznie stworzyć plik *.prm ( patrz plik
przykładowy ). Zamiast tego polecamy
skorzystać z bardzo przyjaznego edytora,
który pozwala łatwo i szybko edytować
niezwykle ciekawe plansze.