/*  sciezki do plikow z obrazkami wykorzystywanymi orzez modul Interfejs
    autor   :   Anna Doros 
							GRUPA 5    
*/


#define TLO_TEKST_ETAP    "obrazki/tlo/szare.ppm"
#define TLO_NUMEREK          "obrazki/tlo/numerek.gif"

#define TLO_DANE_PRZED       "obrazki/tlo/tloStatEtap.gif"
#define TLO_DANE_PO          "obrazki/tlo/tloStatEtap2.gif"
#define TLO_POCZATEK         "obrazki/tlo/cegla.bmp"
#define TLO_GRA              "obrazki/tlo/gra.gif"
#define TLO_ETAP             "obrazki/tlo/miedzyetapowe.gif"
#define TLO_KONCOWE          "obrazki/tlo/koncowe.gif"
#define TLO_WCZYTYWANIE      "obrazki/tlo/wczytywanie.gif"

///////////////////////////////////////////////////////////////////////

#define MASKA_KONIEC_INFO           "obrazki/guzik/mapy/wyjscieInfo.bmp"
#define BITMAPA_KONIEC_INFO         "obrazki/guzik/wyjscieInfo.gif"

#define MASKA_INFO                  "obrazki/guzik/mapy/info.bmp"
#define MASKA_ZASADY                "obrazki/guzik/mapy/zasady.bmp"
#define MASKA_POCZ                  "obrazki/guzik/mapy/strzala.bmp"
#define MASKA_KONIEC                "obrazki/guzik/mapy/wyjsciePocz.bmp"

#define BITMAPA_INFO                "obrazki/guzik/info.gif"
#define BITMAPA_ZASADY              "obrazki/guzik/zasady.gif"
#define BITMAPA_NOWAGRA             "obrazki/guzik/strzala.gif"
#define BITMAPA_NOWYETAP            "obrazki/guzik/strzalaEtap.gif"
#define BITMAPA_ZAKONCZETAP         "obrazki/guzik/strzalaKoniec.gif"
#define BITMAPA_KONIEC              "obrazki/guzik/wyjsciePocz.gif"

/////////////////////////////////////////////////////////////////////
#define MASKA_BOMBA               "obrazki/guzik/mapy/bomba.bmp"
#define MASKA_BLOKER              "obrazki/guzik/mapy/bloker.bmp"
#define MASKA_KOPACZ_GORNY        "obrazki/guzik/mapy/kopaczG.bmp"
#define MASKA_KOPACZ_DOLNY        "obrazki/guzik/mapy/kopaczD.bmp"
#define MASKA_KOPACZ_POZIOMY      "obrazki/guzik/mapy/kopaczPoz.bmp"
#define MASKA_KOPACZ_PIONOWY      "obrazki/guzik/mapy/kopaczPion.bmp"
#define MASKA_SCHODKARZ_GORNY     "obrazki/guzik/mapy/schodkarzG.bmp"
#define MASKA_SCHODKARZ_POZIOMY   "obrazki/guzik/mapy/schodkarzP.bmp"
#define MASKA_SCHODKARZ_DOLNY     "obrazki/guzik/mapy/schodkarzD.bmp"
#define MASKA_PIJUS               "obrazki/guzik/mapy/pijus.bmp"
#define MASKA_PAUZA               "obrazki/guzik/mapy/pauza.bmp"
#define MASKA_WYJSCIE             "obrazki/guzik/mapy/wyjscie.bmp"

#define BITMAPA_PAUZA               "obrazki/guzik/pauza.gif"
#define BITMAPA_BLOKER              "obrazki/guzik/bloker.gif"
#define BITMAPA_BOMBA               "obrazki/guzik/bomba.gif"
#define BITMAPA_KOPACZ_GORNY        "obrazki/guzik/kopaczG.gif"
#define BITMAPA_KOPACZ_DOLNY        "obrazki/guzik/kopaczD.gif"
#define BITMAPA_KOPACZ_POZIOMY      "obrazki/guzik/kopaczPoz.gif"
#define BITMAPA_KOPACZ_PIONOWY      "obrazki/guzik/kopaczPion.gif"
#define BITMAPA_SCHODKARZ_GORNY     "obrazki/guzik/schodkarzG.gif"
#define BITMAPA_SCHODKARZ_POZIOMY   "obrazki/guzik/schodkarzP.gif"
#define BITMAPA_SCHODKARZ_DOLNY     "obrazki/guzik/schodkarzD.gif"
#define BITMAPA_PIJUS               "obrazki/guzik/pijus.gif"
#define BITMAPA_WYJSCIE_Z_GRY       "obrazki/guzik/wyjscie.gif"


//////////////// STAT GRA:

#define RYSUNEK_ETAP         "obrazki/guzik/etap.gif"
#define MASKA_ETAP           "obrazki/guzik/mapy/etap.bmp"


#define TLO_ETAP_WE          "obrazki/tlo/szare.gif"
#define TLO_ETAP_WY          "obrazki/tlo/niebieskie.gif"