Wyniki egzaminu poprawkowego Procesy Stochastyczne I

Nr indeksu Ć E K Ocena
201126  1 48 48  3
203106  2 50 50  3
214588  12 63 63  4
201123  2 34 34  2
201314  7 20 21  2
209343  22 63 66  4
231788  1 21 21  2
209359  6 15 17  2
212753  18 35 43 2+
197759  0 43 43 2+
214660  16 10 23  2
214683  7 48 48  3
201230  0 65 65  4
216706  17 36 42 2+

K := max(E, \frac{7}{10}E + C),

E - ocena z egzaminu, C - ocena z ćwiczeń. Osoby z oceną 2+ mogą się starać ustnie ją poprawić na 3. Będę na Wydziale w poniedziałki 11 i 18 września w godzinach 11-13. Osoba z nr indeksu 203106 nie jest zarejestrowana w USOSie.