Zad 3 (2p.) Napisz program rysujący prosty fraktal rzędu n (łamana) opisany poniżej: - łamana rzędu 0 w punkcie (x,y) to poziomy odcinek ustalonej długości rozpoczynający się w tym punkcie - łamaną rzędu n > 0 uzyskamy rysując kolejno, zaczynając od aktualnego punktu: * łamaną rzędu (n-1) * łamaną rzędu (n-1) obróconą względem poprzedniej o 90 stopni * łamaną rzędu (n-1) obróconą względem poprzedniej o -90 stopni * łamaną rzędu (n-1) obróconą względem poprzedniej o -90 stopni * łamaną rzędu (n-1) obróconą względem poprzedniej o 90 stopni (dokladniejsze wyjaśnienie na zajęciach) Rysunek powstanie w postaci pliku tekstowego z programem w języku PostScript. Do rozwiązania zadania wystarczą dwa rodzaje instrukcji: "x y moveto" - ustala punkt (x,y) jako punkt aktualny "dx dy rlineto" - rysuje odcinek od punktu aktualnego opisany wektorem (dx,dy) Na zakończenie pliku PostScriptowego trzeba umieścić instrukcje "stroke" i "showpage". Pisząc program dobierz długości rysowanych odcinków tak, by łamana umieszczona u dołu tworzonej strony, zajęła całą jej szerokość. Wskazówka: rekurencyjnej procedurze rysującej łamaną można przekazać jako parametr informację, o jaki kąt ma być obrócona rysowana przez nią łamana.