Slownik (4 pkt.) ---------------- Termin opublikowania: tydzien 5.02 - 10.02.2001 Termin oddania: tydzien 19.02 - 24.02.2001 Napisz program, ktory wypisze na ekranie wszystkie slowa wystepujace w pliku tekstowym o nazwie podanej przez uzytkownika wraz z numerami wierszy, w ktorych dane slowo wystepuje. Slowo powinny byc wypisane w kolejnosci alfabetycznej, numery wierszy w kolejnosci rosnacej. Nawet jesli slowo wystepuje w tym samym wierszu wiecej niz raz, numer tego wiersza powinien sie pojawic na wyjsciu tylko raz. Program powinien nie rozrozniac wielkich i malych liter, a wiec 'AbC' i 'aBc'sa zapisem tego samego slowa, ktore na wyjsciu powinno pojawic sie jako 'abc' (wszystkie litery male). Slowo definiujemy jako najdluzszy ciag zlozony z samych liter (malych i wielkich). Mozna zalozyc, ze dlugosc slow nie przekracza 255 znakow. Przykladowo dla pliku o zawartosci: Ala ma kota. TAK !!! KOTA !!! Ale ta Ala NIE MA psa. program powinien wypisac: ala 1 3 ale 3 kota 1 2 ma 1 3 nie 3 psa 3 ta 3 tak 2 Nalezy takze (jak zwykle) wypisac wielkosc zajetej pamieci z poczatku i konca dzialania programu. Slownik reprezentujemy jako liste list. Wszystkie niezbedne definicje oraz implementacje operacji na "slowniku" powinny byc umieszczone w oddzielnym module zawierajacym co najmniej nastepujace procedury: procedure inicjuj(var s : slownik); procedure dodaj(var s : slownik; slowo : string; nr : integer); {dodanie do slownika 's' slowa 'slowo' (o ile go tam jeszcze nie ma), } {dodanie do listy wystapien liczby 'nr' (o ile jej tam jeszcze nie ma).} procedure wypisz(s : slownik); {wypisanie na ekranie zawartosc slownika 's'} procedure usun(var s: slownik); {usuniecie zawartosci slownika 's'}