JiPP.MSUI.00/01 Zadanie zaliczeniowe nr 1 ze Smalltalka Zaprojektuj i zaimplementuj w Smalltalku klasy służące do symulowania rozgrywki w oczko między rozdającym i kilkoma graczami (parametr) . Gracze powinni stosować różne strategie gry. Zwróć uwagę na obiektowość swojego rozwiązania. Interfejs nie ma w tym zadaniu znaczenia (przebieg rozgrywki ma być wypisywany w okienku Transcript). Zasady gry w oczku (w tym zadaniu): Gracz bierze karty po jednej aż do momentu, gdy zrezygnuje z ich brania lub suma punktów pobranych kart przekroczy 21. W jednej turze gdy gracze biorą karty od rozdającego po kolei (tzn. najpierw pierwszy gracz bierze wszystkie swoje karty, potem drugi, itd.). Po rozdaniu kart wszystkim graczom następuje podliczenie punktów, i tak: - jeśli wszyscy gracze przekroczyli 21 punktów to nikt nie wygrał, - wpp. jeśli jacyś gracze uzyskali 21 punktów, to oni wygrali i uzyskują po dwa punkty, - wpp. wygrywają gracze, którzy uzyskali maksymalną liczbę punktów, i dostają po jednym punkcie. Termin oddawania: ostatnie zajęcia. Maksymalna liczba punktów: 10.