Zadanie 3 - SNIFFING ==================== Historyjka ---------- Uruchom program client dostarczony jako materiały do tego zadania (musisz być połaczony z Internetem). Program łączy się z pewnym portem pewnego zdalnego hosta gdzie działa serwer i komunikuje się z nim. Komunikacja przebiega następująco: 1) client wysyła do serwera liczbę naturalną n 2) serwer odpowiada clientowi jakąś inną liczbą f(n), obliczoną (deterministycznie) na podstawie otrzymanej liczby n 3) rozłączenie W kroku 1) być może obowiązuje jakiś skomplikowany protokół, tzn. liczba nie jest przekazywana wprost, ale jakoś zakodowana. W programie client można wpisać z klawiatury liczbę n która ma zostać wysłana, natomiast nie można poznać odpowiedzi f(n) ani treści całej komunikacji. Zadanie ------- Prześlij na adres aszek@mimuw.edu.pl liczbę f( Twój_numer_indeksu ) najpóźniej 3 dni przed egzaminem. Technika dojścia do rozwiązania dowolna. Ewentualnie możesz nadesłać częściowe rozwiązanie, tzn. odpowiedzi na jak najwięcej z następujących pytań: - nazwa komputera z którym łączy się client - i numer portu tamże - co to za protokół? co to za serwer? - jak jest szyfrowana przesyłana liczba n w kroku 1? - jaką odpowiedź uzyskałaś/eś po przesłaniu clientem swojego numeru indeksu? Uwagi ----- Z oczywistych względów nie mogę udostępnić źródła programu client, a z plikami binarnymi (skompilowanymi) bywa tak, że nie u wszystkich muszą działać. Program client był skompilowany na maszynie students. W razie problemów pobierz ze strony plik asemblerowy client.s i skompiluj samemu: as -c client.s -o client.o gcc client.o -o client W razie dalszych problemów proszę o kontakt. Jeżeli masz problem z dostępem do Linuxa/konta roota etc. możesz wypożyczyć w akwarium klucz do laboratorium 3060. Tam można wszystko.