System wspomagaj�cy nauk� s��wek.

Podczas nauki j�zyka obcego jednym z najtrudniejszych element�w jest opanowanie s�ownictwa. Przyjmuje si�, �e rozumienie j�zyka na najbardziej podstawowym poziomie oznacza opanowanie 1000-2000 s��w, jednak korzystanie z materia��w w obcym j�zyku wymaga opanowania ju� kilkudziesi�ciu tysi�cy s��w. Nauka tak du�ego zestawu s��w wymaga bardzo du�ej ilo�ci czasu. Jednocze�nie w wielu codziennych sytuacjach cz�owiek dysponuje czasem, kt�ry jest bardzo trudno zagospodarowa� (np. czekanie w kolejce, czekanie na autobus, jazda �rodkami masowego transportu itp.) --- czasu ja�owego.

Projekt niniejszy ma na celu stworzenie narz�dzia umo�liwiaj�cego zagospodarowanie takiego ja�owego czasu nauk� s��wek. Idea oprogramowania, kt�re ma tutaj powsta� opiera si� na pomy�le zast�pienia tradycyjnych, pod wieloma wzgl�dami niepor�cznych Flashcards bardziej elastycznym rozwi�zaniem opartym na telefonie kom�rkowym umo�liwiaj�cym wykonywanie program�w w j�zyku Java.

Uzyskane do�wiadczenie:

Po przej�ciu przez ten projekt studenci, opr�cz znajomo�ci przebiegu wieloosobowego projektu informatycznego, powinni dysponowa�:

Wymagania funkcjonalne:

W ramach tego projektu proponujemy stworzenie:
Wszystkie operacje komunikacyjne musz� by� przeprowadzane z uwzgl�dnieniem wsp�czesnego stanu wiedzy na temat bezpiecze�stwa.

Mo�na, je�li pozwol� na to zasoby, w powy�szym �rodowisku wprowadzi� udoskonalenia, np. do�o�y� mo�liwo�� komunikowania si� w sieci P2P z innymi u�ytkownikami i wymieniania s��wek. Mo�na te� wprowadzi� edytor do tekst�w i mo�liwo�� wi�zania s��wek z tekstami.

Wymagania techniczne:

Kod programu powinien by� napisany w j�zyku Java i anotowany cz�ciow� specyfikacj� w j�zyku JML, pozwalaj�c� na poprawn� weryfikacj� poprzez narz�dzie analizy statycznej ESC/Java2.

�r�d�a wiedzy: