Nie jesteś zalogowany | zaloguj się

Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego

  • Skala szarości
  • Wysoki kontrast
  • Negatyw
  • Podkreślenie linków
  • Reset

MIM UW zdalnie

Praca w warunkach epidemii zmusza nauczycieli akademickich do uważnego przyjrzenia się naszym praktykom, prawom i obowiązkom. W załączonym poniżej pliku znaleźć można zalecenia, które są wypracowaną, na podstawie opinii i doświadczeń wielu członków naszej akademickiej wspólnoty, odpowiedzią na tę sytuację.

Poniżej znajduje się zestaw instrukcji, które mamy nadzieję pomogą w obsłudze narzędzi moodle i zoom.
W miarę potrzeby można – równolegle z tymi narzędziami – korzystać z innych, koniecznych do przeprowadzenia zajęć: z tablic interaktywnych, narzędzi do współdzielenia kodu etc.

Część zajęć ze studentami będzie odbywać się w formie zdalnej.
Przedmioty koordynowane przez Wydział MIM prowadzone w trybie zdalnym w semestrze letnim 2021/22


  • Helpdesk funkcjonuje pod dotychczasowym adresem helpdesk_moodle@mimuw.edu.pl
     
    Helpdesk pracuje w trzech trybach:
    • normalnym – w godz. 10-18, będą starać się odpowiedzieć na Państwa listy i pytania w ciągu 2-3 godzin,
    • dyżurowym – w godz. 9-19, będą odpowiadać, w miarę możliwości, na bieżąco,
    • minimalnym – ktoś późnym popołudniem lub wieczorem poodpowiada na listy.
    Co do zasady, do końca semestru helpdesk w dni powszednie działa w trybie normalnym; w weekendy – w minimalnym.
     
    Jednak od 8 do 22 października (a później w czasie sesji egzaminacyjnej) schemat będzie inny: w dni powszednie helpdesk będzie działał w trybie dyżurowym (9-19), w soboty – w trybie normalnym (10-18), w niedziele – w minimalnym.
     
    Podstawową rolą helpdesku jest oczywiście pomoc przy organizacji zajęć w Moodle, ale oczywiście pracujący w nim studenci mogą pomóc prowadzącym również w problemach związanych z Zoomem, a także – w miarę możliwości i rozsądku – innymi narzędziami do nauczania zdalnego.

  • Dla prowadzących zajęcia:

    1. Żeby korzystać jako prowadzący z Zoom Basic potrzebne jest konto "@uw.edu.pl" – można założyć je przez stronę mojekonto.uw.edu.pl.
    2. Jeżeli nie posiadasz konta w Zoom, wejdź na stronę zoom.us/signup i zarejetruj się za pośrednictwem swojego maila w domenie @uw.edu.pl.
    3. Jeżeli posiadasz konto w Zoom, wejdź na stronę zoom.us/signin i wybierz Sign in with Google używając swojego maila w domenie @uw.edu.pl.
    4. Z konta można korzystać od razu, natomiast aktywacja licencji może potrwać do 24 godzin.
    Tym z Państwa, którzy wg USOS prowadzą zajęcia dla grup ponadstuosobowych, automatycznie zostanie (w niedalekiej przyszłości) przydzielona licencja Zoom Advanced, pozwalająca na prowadzenie zajęć dla grupy do 300 osób. Gdyby na tydzień przed rozpoczęciem zajęć ktoś z Państwa prowadzących tak liczne wykłady stwierdził, że wciąż ma jedynie licencję Basic, prosimy o sygnał.
     
    Nasze licencje Zoom Basic, wbrew temu, co można wyczytać w ustawieniach programu, nie mają narzuconego 40-minutowego ograniczenia na długość spotkania.