Mikołaj Komar
Projekt przedstawia abstrakcję stworzoną z trójkątów rozmieszczonych w przestrzeni 3D. Odpowiednie ustawienie kamery pozwala na odkrycie ukrytego obrazu.
Hubert Lubański
Prosty program zainspirowany wsparciem sprzętowym w kartach graficznych dla macierzy 4x4. Pozwala na interaktywne poddawanie sześcianu/hipersześcianu obrotom w 3- i 4- wymiarowej przestrzeni. Na hiperkostkę można 'spojrzeć' zarówno poprzez rzut ortogonalny jaki i rzut stereograficzny (tak jakbyśmy patrzyli na trójwymiarowy cień, stelażu czterowymiarowej kostki oświetlonej punktowym światłem leżącym na czwartej osi nad naszą hiperkostką).
Kacper Wiśniewski
Konrad Korczyński
Prosty silnik 3D z obsługą dynamicznego światła punktowego, kierunkowego oraz typu reflektora (ang. spotlight), w cieniowaniu phonga, gouranda i płaskim.
Mieszko Grodzicki
Projekt prezentuje symulator tkaniny oparty na pomysłach zaczerpniętych głównie z Matt's Webcorner - Cloth. Część graficzna wykorzystuje bibliotekę OpenGL. Interfejs służący do zmiany parametrów symulacji został zbudowany przy użyciu biblioteki ImGui.
Aleksander Tudruj
Projekt prezentuje proste L-Systemy napisane w OpenGLu. Pomysł oparty o książkę "The Algorithmic Beauty of Plants" Przemysława Prusinkiewicza i Aristida Lindenmayera.